Webmonnik.nl Online Marketing Haarlem

Interview Haarlemse Stromingen: Geven is het nieuwe nemen

Interview Haarlemse Stroming

(c) foto: Daniel Maissan. vlnr: Victor Neyndorff, Shevia Limmen, Rogier Mostert en Sonja Herpers

Vandaag is het boekje Haarlemse Stroming – Nieuwe energie op de creatieve As verschenen. In dit boekje staat onder andere een artikel over de creatieve industrie in Haarlem en het succes van Netwerk023. Webmonnik.nl gaf diverse workshops voor Netwerk023. Wat heeft dat opgeleverd?

In Haarlem en omgeving is Netwerk023 een begrip. Dit netwerk heeft zo’n 2.000 leden en richt zich primair op de creatieve industrie. In het artikel wordt het succes van het netwerk toegelicht. Webmonnik.nl gaf diverse workshops voor Netwerk023, dat resulteerde in veel nieuwe contacten en ook diverse opdrachten. Uit het interview:

Ondernemer Rogier Mostert (Webmonnik.nl) bevestigt de waarde van geven. Hij gaf regelmatig trainingen en workshops voor Netwerk 023 en ziet inmiddels een toename in het aantal aanvragen dat via datzelfde kanaal binnenkomt. Rogier: ‘Geven is het nieuwe nemen. Door continue kennis te delen en te investeren laat je jezelf zien. Zichtbaarheid is cruciaal voor elke ondernemer. Veel mensen zijn bang om iets weg te geven, maar ik zie het juist als een investering. Laat dus wat van jezelf zien en deel jouw kennis. Vind je dat in eerste instantie moeilijk? Dan is jezelf presenteren aan een collega tijdens een netwerkbijeenkomst hét uitgelezen moment om je verhaal te oefenen.’

Het volledige artikel uit het boekje Haarlemse Stroming – Nieuwe Energie op de Creatieve As:

 

Mobiele versie afsluiten