In juni bruist het in Haarlem weer van de creativiteit. Op 7 juni vindt namelijk in de Haarlemse Philharmonie de vierde editie van de Creative Company Conference plaats. Ook Webmonnik.nl zal aanwezig zijn en interactieve site clinics verzorgen.
De Creative Company Conference (CCC) is een internationaal jaarlijkse event waar professionals uit de creatieve industrie en het bedrijfsleven en overheid elkaar ontmoeten en spreken over creativiteit en innovatie in business. Het thema van de CCC 2011 is Connect!
Interactieve Site clinics tijdens de CCC Experience
Tijdens de uitgebreide lunch (12:00 – 14:15) vindt de CCC Experience plaats. Bij vijftien interactieve sessies kunnen bezoekers inspiratie opdoen en hun kennis vergroten. Zo geeft Sarah Lacey van Techcrunch advies over ondernemen, bij Bert Pol (Forces to Explore) kan je terecht voor persoonlijk advies over verkooptechnieken en bij Syntens kunnen bezoekers hun businessmodel laten beoordelen. Ook Webmonnik.nl is aanwezig en voert gratis interactieve site clinics uit. Tijdens een site clinic wordt een website op belangrijke onderdelen kritisch bekeken en beoordeeld. Denk hierbij aan verbeterpunten voor de techniek, content, navigatie en de conversiegerichtheid. Elke deelnemer krijgt van Webmonnik.nl een handige verbeter-checklist mee.
Kijk voor meer informatie over de Creative Company Conference op de site www.creativecompanyconference.com