Nieuwe vormgeving LinkedIn bedrijfspagina

Nieuwe lay-out LinkedIn bedrijfspagina’s

LinkedIn biedt steeds meer mogelijkheden voor bedrijven om zich te profileren. Dit kan onder andere via de zogenaamde company pages, ofwel de bedrijfspagina’s. Deze pagina’s hebben een nieuwe lay-out gekregen. Meest in het oog springend is de nieuwe grote profielfoto.

LinkedIn bedrijfspagina’s

Via bedrijfspagina’s kunnen bedrijven zich op LinkedIn professioneel profileren. Steeds meer organisaties maken een LinkedIn bedrijfspagina aan. Welke mogelijkheden heb je zoal:

  • Beschrijving bedrijf
  • Overzicht werknemers (links naar persoonlijke profielen)
  • Beschrijving producten en diensten
  • Aanbevelingen voor producten en diensten
  • Banners
  • Status updates (met segmentatie)
  • Vacatures
  • Uitgebreide statistieken

Overzicht diensten LinkedIn bedrijfspagina
Overzicht diensten LinkedIn in de oude vormgeving

Nieuwe vormgeving LinkedIn bedrijfspagina -Overzicht diensten

 Overzicht diensten LinkedIn bedrijfspagina Webmonnik.nl met de nieuwe vormgeving

Nieuwe Lay-out LinkedIn bedrijfspagina’s

In de nieuwe lay-out is meer bedrijfsinformatie op één pagina te zien en één grote visual. Hierdoor ontstaat er een dynamischer en aantrekkelijker beeld. Dit zal ongetwijfeld een positief effect hebben op het aantal mensen dat een bedrijf gaan volgen. De grote profielfoto heeft een afmeting van 646 x 220 pixels.

LinkedIn bedrijfspagina nieuwe stijl
Linkedin bedrijfspagina in de nieuwe vormgeving (Webmonnik)

Beschikbaarheid nieuwe lay-out LinkedIn bedrijfspagina’s

De nieuwe lay-out is vanaf 03 oktober 2012 voor alle bedrijven beschikbaar geworden. Eerder waren een aantal grote merken al overgezet, waaronder City, Dell en HP.

Doen!

Een LinkedIn bedrijfspagina is gratis en eigenlijk zou elk bedrijf er een op moeten (laten) zetten. Als je dit op de juiste manier doet, zorgt het voor extra bereik. De pagina’s worden binnen LinkedIn goed gevonden, maar ze worden ook goed geïndexeerd door Google!  Het geeft je tevens de mogelijkheid om mensen aan je te binden. Iedereen die je bedrijfspagina gaat volgen ziet je updates. De nieuwe vormgeving is een extra argument om de LinkedIn bedrijfspagina in je online marketingmix op te nemen. Kom je er zelf niet uit, neem dan contact op met Webmonnik.nl voor ondersteuning.

Meer informatie nieuwe lay-out LinkedIn bedrijfspagina’s

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.