Goede Zaken Webmonnik.nl

Webmonnik.nl in het Haarlems Dagblad en in de IJmuider Courant

Elke dinsdag verschijnt in het Haarlems Dagblad en in de IJmuider Courant de bijlage Goede Zaken. In deze bijlage wordt interessante informatie voor ondernemers gepubliceerd. In de editie van 5 juli legt Webmonnik.nl uit dat veel ondernemers vaak online kansen laten liggen.


In bijna alle gevallen is de website het centrale middelpunt van alle online marketingactiviteiten. Een website moet dus op alle fronten kloppen. Om het online rendement van websites te verbeteren, heeft Webmonnik.nl de expertanalyse geïntroduceerd. Middels een uitgebreide analyse worden praktische verbeterpunten benoemd die de ondernemer direct door kan voeren. De aanpassingen zullen vrijwel altijd direct tot rendementsverbeteringen leiden. In samenwerking met het Haarlems Dagblad en in de IJmuider Courant geeft Webmonnik.nl drie expertanalyses weg ter waarde van € 750,- per stuk.

Webmonnik.nl in Goede Zaken 05-07-2011

Het artikel:

Ondernemers laten online veel kansen liggen

“In de wereld van online marketing zijn veel cowboys actief.  Daar is niemand bij gebaat. Online marketingbureau Webmonnik.nl hanteert een praktische no-nonse benadering. Door vooraf heldere doelen te definiëren, is het voor een ondernemer altijd duidelijk wat hij kan verwachten. Ook het resultaat wordt inzichtelijk gemaakt. Dat is namelijk het mooie van online marketing: vrijwel alles is meetbaar te maken.”

Alles uit je website halen

“Bijna altijd heeft online marketing als doel om relevante bezoekers naar je website te krijgen en om deze vervolgens te verleiden om acties uit te voeren die je van te voren hebt bedacht. Een makelaar wil bijvoorbeeld via zijn website afspraken maken voor bezichtigingen, terwijl de eigenaar van een webshop online producten wil verkopen. Om het maximale uit je site te halen moet deze goed in elkaar zitten qua techniek, vormgeving, gebruiksvriendelijkheid, doelgroepbenadering, tone-of-voice, etc. Alles moet kloppen!  Ondernemers laten hier vaak onnodig veel kansen liggen.”

Expertanalyse

Om ondernemers te helpen meer rendement uit hun website te halen, kan je onder andere een expertanalyse laten uitvoeren. Hierbij wordt een website uitgebreid geanalyseerd, waarna belangrijke verbeterpunten duidelijk worden beschreven in een praktisch document. Wanneer een ondernemer de verbeterpunten uit de expertanalyse (al dan niet met hulp van Webmonnik.nl) door laat voeren, dan resulteert dat vrijwel altijd in meer bezoekers op de site en meer voltooide doelen. Simpel gezegd: je site zal direct meer rendement opleveren en dat wil uiteindelijk elke ondernemer!

Gratis Expertanalyse

In samenwerking met Haarlems Dagblad en IJmuider Courant, geeft Webmonnik.nl drie expertanalyses weg ter waarde van € 750,- per stuk. Ondernemers die hiervoor in aanmerking willen komen, kunnen hun website aanmelden via webmonnik.nl/goedezaken. Geef bij de aanmelding in één zin aan waarom de website in aanmerking komt voor een gratis expertanalyse. De drie inzendingen met de beste reden ontvangen een gratis expertanalyse van hun website.

Webmonnik.nl geeft expert-advies tijdens de CCC in Haarlem
Rogier Mostert (rechts) van Webmonnik.nl geeft website verbeteradviezen tijdens de CCC in Haarlem
© Foto: Marije Hovestad – Syntens

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *