Analytics en conversie optimalisatie

Header conversie optimalisatie
Relevante bezoekers naar je site krijgen is belangrijk, maar bezoekers laten converteren (laten doen wat jij van te voren bedacht hebt) is net zo belangrijk. Het is daarom zaak om continu kritisch naar je site te kijken en om gestructureerd te experimenteren met verbeteringen, ofwel: conversie optimalisatie.

Conversie optimalisatie geldt voor je totale website, voor specifieke landingspagina’s, voor e-mailtemplates, etc. Met meetsoftware zoals Google Website Optimizer, of Visual Website Optimizer test je stuctureel verschillen en ontdek je wat de beste opzet voor jouw situatie is. Dit kan middels A/B tests en multivariate testing, of gewoon met gezond verstand. Webmonnik.nl helpt je met testen, laat vervolgens de statistieken voor zichzelf spreken en haal alles uit je website!

  • Advisering en uitvoering conversie optimalisatie.
  • Opstellen testplan.
  • Begeleiding implementatie A/B-testing en Multivariate testing.
  • Meetresultaten analyseren en vertalen naar verbeterdoelen.
  • Ontwerp en inrichting converterende landingspagina’s.

Wil je ook meer rendement behalen?

Vraag vrijblijvend een offerte aan. Na ontvangst van je aanvraag nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om de details door te spreken. Hierna ontvang je een offerte die volledig is toegespitst op jouw situatie.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.